|
|
|
||
Last update: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (24.02.2013)
|
|
||
Last update: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (24.02.2013)
Develop Visual Arts didactical competences of educators in the sphere of evaluating and reflecting creative activities. Create didactical knowledge of the content in Visual Arts Education, enlarge the understanding of alternative ways of reflexion and analyses of the practice |
|
||
Last update: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (24.02.2013)
evaluating, reflecting, didactical knowledge of the content, reflective practice |
|
||
Last update: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (24.02.2013)
HAZUKOVÁ,H. Příprava učitele na rozhodování ve výtvarné výchově I. 1.issue.Praha: Pedagogická fakulta UK,1994. 36 pp. HAZUKOVÁ,H. Příprava učitele na rozhodování ve výtvarné výchově II. 1.issue.Praha: Pedagogická fakulta UK,1995 . 57 pp. Recommended literature: HAZUKOVÁ,H.- DVOŘÁKOVÁ,M. Situace ve výtvarné výchově.1.issue.Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2002. 41 pp. ISBN 80-7083-661-X. PINC, Z.: Fragmenty k filosofii výchovy, eseje a promluvy z let 1992-1998. Praha, OIKOYMENH, 1999. SLAVÍK,J.: Od výrazu k dialogu ve Vv.Praha, Karolinum 1997.ISBN 80-7184-437-3 |
|
||
Last update: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (24.02.2013)
Defending Visual Arts Education programm for specific group of pupils |
|
||
Last update: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (24.02.2013)
key words: evalauation, reflexion, didactical knowledge of the content, reflexive practice Evaluation as the result of visual arts and didactic copetence of the educator, reflexion as a prerequisite of creating and maintaining good practice of Visual Arts Education. |
|
||
Last update: Mgr. Helena Kafková, Ph.D. (24.02.2013)
Creating Visual Arts program for specific group of pupils, according to instructions given in the course. Portfolium with details of the program and visual material. |