|
|
|
||
Last update: KOTATKO/PEDF.CUNI.CZ (01.10.2008)
|
|
||
Last update: doc. PaedDr. Soňa Koťátková, Ph.D. (31.01.2018)
Cílem je seznámit studenty s teoriemi, které se vztahují k objasnění podstaty dětské hry, objasnit jednotlivé druhy her v kontinuitě s vývojem dítěte, vést k porozumění přínosu hry v kognitivním, sociálním, emocionálním přínosu hry pro děti a pro jejich seberealizaci. Sledovat didaktické přístupy a možnosti diagnostiky prostřednictvím volné hry. |
|
||
Last update: doc. PaedDr. Soňa Koťátková, Ph.D. (29.01.2018)
Caiatiová,M.,Delačová,S.,Mullerová,A.Volná hra. Praha: Portál, 1995 |
|
||
Last update: KOTATKO/PEDF.CUNI.CZ (01.10.2008)
The course analyses the basic theoretical standpoint of play, its signs, developmental stages and the functions of children?s play. Attention focuses on the contribution of play to the group of children in a modern, child-centred nursery school. It suggests several diagnostic guidelines ensuing from play that are important for the choice of adequate approach methods to individual children. It analyses play and learning, its cognitive and social role in the development of the preschool child. In practice, students observe and then analyze play, prepare reviews of current journal articles and books related to the given topic. |
|
||
Last update: doc. PaedDr. Soňa Koťátková, Ph.D. (31.01.2018)
Studenti se mohou přihlásit ke zpracování seminární práce podle zadané literatury nebo vytvořřit deskripci hry předškolního dítěte. Seminární práce musí být na získání KZ před skupinou prezentována. Klasifikovaný zápočet je vykonáván formou konzilia tehdy, když se splněna podmínka docházky. Jinak formou individuálního zkušebního rozhovoru. |