|
|
|
||
Last update: KASLOVA/PEDF.CUNI.CZ (02.06.2009)
|
|
||
Last update: KASLOVA/PEDF.CUNI.CZ (02.06.2009)
Pochopit možnosti, podmínky a hranice individualizovaného přístupu ve vyučování matematice k různým typů žáků. |
|
||
Last update: KASLOVA/PEDF.CUNI.CZ (02.06.2009)
Hejný, M. Kuřina, F. Dítě, škola a matematika Materiály na stránkách SUMA Úlohy ze soutěže Klokan (kategorie Klokánek a Benjamin) Vzdělávací programy Učebnice pro 1.-5.ročník ZŠ Další literatura bude uváděna na seminářích. |
|
||
Last update: KASLOVA/PEDF.CUNI.CZ (02.06.2009)
Kombinace přednášky s dílnou. |
|
||
Last update: Mgr. Jana Macháčková, Ph.D. (06.02.2021)
Požadavky k udělení zápočtu: Při distanční výuce je požadována kamera a funkční mikrofon. Odkaz na spojení: https://meet.google.com/uua-yvoa-cep |
|
||
Last update: TICHAM/PEDF.CUNI.CZ (23.01.2012)
Kurz navazuje na kurzy Didaktiky matematiky s praxí. Na heterogenitu žáků budeme nazírat jako na jev přirozený, který může být přínosem pro výuku. Budeme zabývat možnými cestami realizace principu individualizace a problematikou diferenciace žáků. Zaměříme se na studium prostředí podnětných pro vyučování matematice a tvoření úloh umožňujících přirozenou diferenciaci a individuální přístupy k řešení úloh ze strany žáků i k žákům ze strany učitelů. |