Thesis (Selection of subject)Thesis (Selection of subject)(version: 368)
Thesis details
   Login via CAS
Brooom - závodní hra na košťatech v Unity
Thesis title in Czech: Brooom - závodní hra na košťatech v Unity
Thesis title in English: Brooom - broom racing game in Unity
Academic year of topic announcement: 2023/2024
Thesis type: diploma thesis
Thesis language:
Department: Department of Distributed and Dependable Systems (32-KDSS)
Supervisor: Mgr. Pavel Ježek, Ph.D.
Author: hidden - assigned and confirmed by the Study Dept.
Date of registration: 22.12.2023
Date of assignment: 31.12.2023
Confirmed by Study dept. on: 01.01.2024
Guidelines
Cílem práce je vytvořit originální 3D závodní hru na košťatech, ve které hráč prolétává obručemi, sbírá různé bonusy a sesílá kouzla. Tratě ve hře budou procedurálně generované a soupeři budou řízeni adaptivní umělou inteligencí tak, aby se obtížnost hry přizpůsobovala hráčovým schopnostem.

Proces vývoje by měl proběhnout v několika fázích - návrh hry včetně sepsání GDD (Game Design Document), implementace alfa verze, provedení a vyhodnocení playtestingu, zhotovení beta verze. Hra bude vytvořena pomocí herního enginu Unity pro PC s operačním systémem Windows jako cílovou platformu.

Z vývojové verze hry, připravené pro další rozšíření funkcionality i obsahu, bude navíc vytvořena zcela samostatná demo verze jakožto uzavřená podmnožina určená pro zveřejnění na některé herní platformě. Výsledkem práce nebude kompletní naplnění sepsaného GDD, ale pouze implementace v něm vytyčených klíčových herních mechanik včetně jejich několika konkrétních aplikací.
References
* Unity Game Engine, https://unity3d.com/learn
* N. Shaker, J. Togelius, M. J. Nelson: Procedural Content Generation in Games, Springer, 2016
* Procedural Content Generation Wiki, http://pcg.wikidot.com/
* Game AI Pro, http://www.gameaipro.com/
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html