Brooom - závodní hra na košťatech v Unity
Thesis title in Czech: | Brooom - závodní hra na košťatech v Unity |
---|---|
Thesis title in English: | Brooom - broom racing game in Unity |
Academic year of topic announcement: | 2023/2024 |
Thesis type: | diploma thesis |
Thesis language: | |
Department: | Department of Distributed and Dependable Systems (32-KDSS) |
Supervisor: | Mgr. Pavel Ježek, Ph.D. |
Author: | hidden - assigned and confirmed by the Study Dept. |
Date of registration: | 22.12.2023 |
Date of assignment: | 31.12.2023 |
Confirmed by Study dept. on: | 01.01.2024 |
Guidelines |
Cílem práce je vytvořit originální 3D závodní hru na košťatech, ve které hráč prolétává obručemi, sbírá různé bonusy a sesílá kouzla. Tratě ve hře budou procedurálně generované a soupeři budou řízeni adaptivní umělou inteligencí tak, aby se obtížnost hry přizpůsobovala hráčovým schopnostem.
Proces vývoje by měl proběhnout v několika fázích - návrh hry včetně sepsání GDD (Game Design Document), implementace alfa verze, provedení a vyhodnocení playtestingu, zhotovení beta verze. Hra bude vytvořena pomocí herního enginu Unity pro PC s operačním systémem Windows jako cílovou platformu. Z vývojové verze hry, připravené pro další rozšíření funkcionality i obsahu, bude navíc vytvořena zcela samostatná demo verze jakožto uzavřená podmnožina určená pro zveřejnění na některé herní platformě. Výsledkem práce nebude kompletní naplnění sepsaného GDD, ale pouze implementace v něm vytyčených klíčových herních mechanik včetně jejich několika konkrétních aplikací. |
References |
* Unity Game Engine, https://unity3d.com/learn
* N. Shaker, J. Togelius, M. J. Nelson: Procedural Content Generation in Games, Springer, 2016 * Procedural Content Generation Wiki, http://pcg.wikidot.com/ * Game AI Pro, http://www.gameaipro.com/ |