Vnímání struktury celku a její zpracování v kontextu předmatematické gramotnosti u dětí ve věku 5-6 let
Thesis title in Czech: | Vnímání struktury celku a její zpracování v kontextu předmatematické gramotnosti u dětí ve věku 5-6 let |
---|---|
Thesis title in English: | Perception of whole strucuture and strukcure processing by child aged 5-6 year in the ocntext of pre-mathematics literacy |
Key words: | strukturovaný celek; struktura; předškolní dítě; předmatematická gramotnost |
English key words: | structured whole; structure; pre-school child; pre-mathematics literacy |
Academic year of topic announcement: | 2017/2018 |
Thesis type: | diploma thesis |
Thesis language: | čeština |
Department: | Katedra matematiky a didaktiky matematiky (41-KMDM) |
Supervisor: | PhDr. Michaela Kaslová |
Author: |
Guidelines |
Autor práce na základě studia odborné literatury včetně vybraných zahraničních metodických materiálů (pracovní listy) sestaví test, jehož cílem je zjistit, jak dalece dítě před vstupem do školy vnímá strukturu strukturovaného celku a jak je schopné s ní dále pracovat. Výsledky testu vyhodnotí a případně navrhne úpravy testu, dodá doporučení k jeho úpravě. |
References |
Vighi, P.
Swoboda, E. Kaslová, M. Gasser, E. Aberkaine, F. |