InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. RNDr. Leoš Dvořák, CSc. [32-KDF], Electricity and Magnetism Step by Step [NFUF805, seminář]
Author of entry is known to survey organiser, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Skvělý vyučující, milý, se stejným hudebním vkusem jako mám já.
RNDr. Jitka Houfková, Ph.D. [32-KDF], Electricity and Magnetism Step by Step [NFUF805, seminář]
Author of entry is known to survey organiser, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Skvělá přednášející. Milá, vstřícná.
RNDr. Jitka Houfková, Ph.D. [32-KDF], Physics for Non-Physicists I - The World around Us [NOFY016, přednáška]
Janek Hlavatý, 18.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Paní Houfková měla připravené hezké experimenty a látce rozuměla. Ráda odpovídala na dotazy.
Adam Jahoda, 17.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Bylo vidět velké množství přípravy na hodiny, které pak výborně šlapaly. Vážím si lidského přístupu, který paní Houfková projevuje. Hodiny s ní byly radost
RNDr. Jitka Houfková, Ph.D. [32-KDF], Physics for Non-Physicists II - The World around Us [NOFY017, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 11.09.2023, 1. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
Paní doktorka byla příjemná a vše potřebné vysvětlila, případně zjistila.
Author of entry is known to survey organiser, 10.08.2023, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Paní doktorka Houfková je úplně super, nemůžu si ji vynachválit. Strašně příjemná učitelka, která je velmi vstřícná a nápomocná, nikoho nesoudí a vždy se snaží studenty motivovat. Je hrozně těžké to shrnout do jednoho odstavce, ale jsem hrozně moc rád, že jsem mohl takového učitele potkat.
Student has disallowed display of personal data, 01.08.2023, 2. Year, Obecná matematika, Bachelor's
Hodná přednášející, hodiny má skvěle připravené. Kladně hodnotím její přátelský přístup ke studentům i aktivní práci na svých hodinách (hostující na přednáškách, exkurze etc.)
Student has disallowed display of personal data, 22.06.2023, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, Bachelor's
nejlepsi predmet semestru, dekuji, pani doktorko
Comment on course, Practical Physics I [NFUF801, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Na první hodině jsme byli upozorněni, ať si občas vybojujeme, abychom experimenty dělali i my sami a ne jen vyučující (kteří se do nich horlivě a s nadšením pustí). V posledních hodinách bylo daleko více pokusů, do kterých jsme se zapojovali a předmět, tak nabyl jiného rázu. Možná bych některé z těch pokusů, do kterých jsme se zapojovali více, či jsme o nich mohli vést více diskuze (sekání okurky, trubička co se valila tam a zpět,...) přesunul na začátek semestru, aby trochu opadla nejistota z toho, do čeho se může člověk zapojit. Takové zkušení si, oproti pevnému zadání jako měření periody kyvadla.
Každý experiment byl svým vlastním způsobem zajímavý, vyučující byli milí a výlet na Nuselský most byl také super.
Comment on course, Problem solving [NFUF802, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Fajn předmět, při kterém jsme vedeni nejen k tomu, abychom si uvědomili co nás vedlo k vyřešení úlohy, ale i co je k tomu potřeba, jaké věkové kategorii daný příklad zadat, co se na tom může člověk naučit, atd. Zároveň je každému dán čas k vyřešení úlohy, aby měl možnost se podělit s postupem, kterým problém vyřešil.
Comment on course, Electricity and Magnetism Step by Step [NFUF805, seminář]
Author of entry is known to survey organiser, 28.05.2023, 1. ročník, Fyzika se zaměřením na vzdělávání, Bachelor's
Super předmět, který sice člověku moc nepomůže ve studiu, ale pomůže mu zůstat psychicky vyrovnaným a třeba se i něco dozvědět a něco si zkusit.
Comment on course, Physics for Non-Physicists I - The World around Us [NOFY016, přednáška]
Janek Hlavatý, 18.02.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Předmět bohužel nepřináší nic, co bych ze středoškolské fyziky neuměl. Proto mě i přes snahu p. Houfkové nebavil a nedochodil jsem ho.
Adam Jahoda, 17.01.2024, 1. Year, Informatika, Bachelor's
Velmi si vážím počtu pokusů, které byly na hodinách prováděny a výborné atmosféry, která na hodinách panovala. Mnoho látky v zimním semestru je opakování a rozšířování látky ze SŠ, žádné novinky.
Comment on course, Physics for Non-Physicists II - The World around Us [NOFY017, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 11.09.2023, 1. ročník, Bioinformatika, Bachelor's
Předmětem jsem byl nadšený, chtěl jsem fyziku, kde bude nějaký rozumný mix teorie a experimentů a tento předmět mé nároky spolehlivě splnil. Líbilo se mi taky, že jsme se na začátku mohli domluvit na sylabu a navrhnout témata, která nám přišly zajímavá
Author of entry is known to survey organiser, 10.08.2023, 1. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Jsem hrozně rád, že tenhle předmět vůbec existuje. Ze střední školy jsem se toho o fyzice nenaučil v podstatě nic, nedokážu se v tom zorientovat a ze všech těch vzorečků a konstant se mi dělá špatně, takže jsem strašně rád, že existuje předmět, na kterém výklad vždy doprovází nějaký pokus. Předmět se snaží motivovat studenty k tomu, aby je fyzika bavila a aby se o ní snažili zajímat dále, moc mě to těší.
Student has disallowed display of personal data, 01.08.2023, 2. ročník, Obecná matematika, Bachelor's
Skvělý volitelný předmět pro ty, kterým nestačí jen fyzikální teorie, ale chtějí si vyzkoušet i různé pokusy nebo jen oprášit své znalosti
Student has disallowed display of personal data, 22.06.2023, 1. ročník, Matematika pro informační technologie, Bachelor's
nejlepsi predmet semestru
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html