InquiryInquiry(version: 714)
Data collection is currently not allowed (MFF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
RNDr. Viktor Holubec, Ph.D. [32-KMF], Thermodynamics and Statistical Physics [NOFY031, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan cvičící byl otevřen dotazům v průběhu cvičení a dokonce i po cvičení, což velmi oceňuji. Výklad byl občas zmatený a proto jsem si musel propočítat další příklady ze sbírek, abych získal intuici, jak příklady řešit.
prof. RNDr. Petr Chvosta, CSc. [32-KMF], Seminar on Termodynamics and Statistical Physics [NBCM144, seminář]
Kamil Belán, 18.02.2024, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
Prof. Chvosta je svérázný učitel. Dbá na přesné vyjadřování na úrovni doslovného opakování ním vyřčených slov, na jednu stranu je otevřen diskuzi, na druhou stranu působí, že se snaží svého protivníka za každou cenu porazit. Ke studentům se chová neobjektivně, např. preferuje ty, které vypracovávájí úkoly apod.
prof. RNDr. Petr Chvosta, CSc. [32-KMF], Thermodynamics and Statistical Physics [NOFY031, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pán profesor vie prezentovať učivo veľmi pútavo a pri výklade výrazne zdôrazňuje podstatné veci, vďaka čomu sa aj pri učení na skúšku ľahšie hľadajú oporné body (a človek si ich zapamätá aj do budúcna). Prezentované problematiky má výborne premyslené a oceňujem zameranie na obrázky(grafy) naproti matematickým odvodeniam. Treba oceniť aj ochotu usporiadať množstvo konzultácií či už počas semestra alebo pred skúškami. Skúška prebiehala v priemnej atmosfére, napriek krátkemu času na prípravu bola zvládnuteľná, keďže zväčša sa jednalo o dialóg so skúšajúcimi, dôraz bol naozaj kladený na porozumenie učivu.
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pan profesor je jistě velmi vzdělaný a záleží mu na tom, aby vzdělaní byli i jeho studenti, občas však v této snaze příliš tlačí na pilu a některým lidem jeho svébytný styl nemusí sedět. Já jsem se osobně setkal pouze s korektním jednáním, avšak některé jeho komentáře ke kolegům byly pro mě za hranou. K intuitivnímu pochopení látky pomáhají podané analogie, notoricky je známý kůň s mrkví a piráti, ovšem mnohdy nebyly zcela dotažené a bez dalšího vysvětlení působí spíš bizarně. Nejvíce mě asi zamrzelo, že poslední témata sylabu již příliš detailně nestíhal probrat a ke zkoušce jsem si je musel dohledávat v externích materiálech. V případě nepochopení učiva hodnotím kladně možnost konzultací.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Výkladu chyběla struktura. Často pan přednášející odbíhal od tématu a bylo těžké se zorientovat co s čím souvisí. Pan přenášející moc nepsal na tabuli a většinu toho jen říkal a to velkém tempu, proto se nedalo stíhat si vše zapsat do sešitu. Z tohoto důvodu mi velmi chyběli skripta k přednášce.
Kámen úrazu byla poslední přednáška z termodynamiky na téma Fázové přechody. Většina z nás včetně mě nepochopila na přednášce skoro nic. Prosím, přednášení tohoto tématu zlepšete třeba tím, že toto téma rozložíte do dvou přednášek a uberete něco na začátku semestru, kde podle mého názoru je pro to prostor.
Mgr. Jiří Kozlík, Ph.D. [32-KFM], Thermodynamics of Condensed Matter [NFPL800, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Physics of Condensed Matter and Materials, Master's (post-Bachelor)
The teacher is very good at giving explanations and making sure that the students understand, he encouraged asking questions and he is available for consultations.
RNDr. Artem Ryabov, Ph.D. [32-KMF], Thermodynamics and Statistical Physics [NOFY031, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Pán doktor prednáša veľmi pútavo a zaujímavo, oceňujem prehľadnú štruktúru prednášok aj ochotu odpovedať na dotazy.
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Výuka pana doktora je vcelku přehledná a podle mého názoru v ní nechybělo nic důležitého. Dr. Ryabov interaguje během přednášek se studenty a zajímá ho pochopení. U zkoušky je náročnější, avšak slušný a korektní. Stejně jako prof. Chvosta zkouší zejména pochopení učiva, což považuji za dobré.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Přednáška měla strukturu a řád a to tím, že pan přednášející psal vše důležité na tabuli na rozdíl od pana Chvosty. Na přednáškách jsem chápal drtivou většinu. Pan přednášející byl otevřen dotazům v průběhu přednášky.
RNDr. Julie Šťastná, Ph.D. [32-KMF], Thermodynamics and Statistical Physics [NOFY031, cvičení]
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Občas působila zmateně, ale snažila se a její poznámky byly cenné.
Mgr. Jozef Veselý, Ph.D. [32-KFM], Thermodynamics of Condensed Matter [NFPL800, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Physics of Condensed Matter and Materials, Master's (post-Bachelor)
The teachers was able to give good explanations, encouraged asking questions and consulting.
Comment on course, Seminar on Termodynamics and Statistical Physics [NBCM144, seminář]
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Zaujímavý predmet ktorý hodnotne dopĺňal a rozširoval prednášku - dôraz bol kladený zväčša na štatistickú fyziku. Oceňujem konkrétne problémy prostredníctvom ktorých bola výuka vedená, aj dôraz na pokus o ich samostatné vypracovanie.
Kamil Belán, 18.02.2024, 3. Year, Fyzika, Bachelor's
Předmět má být doplňkem k přednášce z termodynamiky a statistické fyziky, nicméně výběr tématů je poměrně volný, ale jsou zajímavá. Zapsal jsem si předmět, očekávajíc podobnou úroveň jako u podobných "fyzikálních proseminářů", což taky slibovala anotace zde v sisu - zápočet za docházku apod. Nicméně, na prakticky každém prosemináři byl zadán dle mého rozsáhlý domácí úkol, přičemž prof. Chvosta byl poměrně natvaný, když jej někdo nesplnil. Co se nakonec ukázalo jako nepříliš příjemné překvapení bylo, když se prof. Chvosta několik málo týdnů před koncem semestru rozhodl změnit podmínky získání zápočtu a každému zadat projekt, jehož vypracování bylo nutné k získání zápočtu. Pravdou je, že témata byla zajímava, ale domnívám se, že časová náročnost jeho vypracování příliš neodpovídá časové dotaci předmětu. Proto prosím, , ať se změní anotace, či časová dotace, či kreditové ohodnocení, nebo všechno. Takto se z poměrně nevinného prosemináře vyklube něco docela jiného.
Comment on course, Thermodynamics of Condensed Matter [NFPL800, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Physics of Condensed Matter and Materials, Master's (post-Bachelor)
I was able to learn how to use computational methods to draw phase diagrams and analyze them. The course was very interesting as it allowed me to utilize my programming skills and overall it was very informative.
Comment on course, Thermodynamics of Condensed Matter [NFPL800, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2024, 1. ročník, Physics of Condensed Matter and Materials, Master's (post-Bachelor)
The course teaches about the thermodynamics and kinetics behind phase transformations and helps us to understand what goes on in the process of alloying metals or forming new materials. The course was very interesting and the lectures were very organized and the literature was readily available.
Comment on course, Thermodynamics and Statistical Physics [NOFY031, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Na cvičení se nestihlo propočítat moc příkladů, ale naštěstí jsou zde sbírky, které to zachraňují.
Comment on course, Thermodynamics and Statistical Physics [NOFY031, přednáška]
Author of entry is known to survey organiser, 18.02.2024, 2. ročník, Fyzika, Bachelor's
Výuka předmětu se skládá ze dvou podstatně odlišných celků prof. Chvosty a dr. Ryabova, skoro to vypadá, jako by se jednalo o různé předměty. Předmět je zajímavý a nutí studenty přemýšlet, zejména termodynamická část je vyučována svérázně.
Student has disallowed display of personal data, 12.02.2024, 3. ročník, Fyzika, Bachelor's
Největší negativum tohoto předmětu bylo, že mi zde chyběli skripta k přednášce, hlavně z termodynamiky. Prosím, napište k tomuto předmětu skripta, když už to učíte tolik let.
Bylo fajn, že jsme měli vypsané okruhy ke zkoušce, ale otázky nebyly vždy chronologické a některé pojmy jsem u otázek viděl poprvé i když jsem nechyběl na žádné přednášce ani na žádném cvičení.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html