InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PedF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
PhDr. Petra Bělohlávková, Ph.D. [41-KHV], Music Theory [OB2308151, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 29.01.2016, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Děkuji za kvalitní výuku předmětu. Velmi se mi líbilo zadání zkouškového testu, který objektivně ověřuje veškerý obsah učiva. Jen bych chtěl za nás za studenty říct, že často byl příčinou neúspěchu při zkoušce spíš nedostatek času, než neznalost.
PhDr. Petra Bělohlávková, Ph.D. [41-KHV], Harmony and Rudiments of Counterpoint I [OB2308155, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 17.02.2017, 2. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Vyučující volila vhodné metody při výkladu látky. Určitý problém byl v malém počtu hodin seminářů - pouze 5. Hned na začátku roku byl 4 týdenní rozestup mezi semináři. Dle mého názoru je potřeba, aby se vyučoval tento předmět každý týden s ohledem na velké požadavky u zápočtu i zkoušky.Také by bylo dobré mít ucelenou látku v Moodlu či jiném místě, ale chápu, že to už je práce navíc. Pokud je nutné snížit počet hodin v ročníku, myslím si, že lepší by bylo mít 1 za 14 dní Intonaci a Sluchovou analýzu III a Harmonii II každý týden. Z Intonace III se sice skládá třísemestrální zkouška, ale je pouze z praktických dovedností, které většina studentů zvládne a může nacvičit sama. Navíc nejdůležitější látka Intonace a sluchové analýzy se probírá v prvních dvou semestrech studia. Oproti tomu harmonie vyžaduje velkou znalost a aplikaci teoretických znalostí, které lze těžko získat během 5 seminářů.(V tomto semestru do toho navíc přišly státní svátky a děkanský den.)
PhDr. Petra Bělohlávková, Ph.D. [41-KHV], Rudiments of Practical Harmony I [OK0608056, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 02.02.2017, 3. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
V tomto předmětu se určitě naučíte jak doprovodit píseň, kterou zpíváte a hrajete s dětmi na 1.st. Předmět je užitečný pro praxi a vyučující se nemusíte bát zeptat, jak na to. Velmi děkuji za vstřícný přístup.
PhDr. Petra Bělohlávková, Ph.D. [41-KHV], Presentation of Project [ON2308119, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 09.08.2013, 2. Year, Učitelství pro střední školy, Master's (post-Bachelor)
S projekty bylo skutečně hodně práce a doufám, že je v praxi budu moci využít. Tento předmět bych ale zařadila spíše v prvním ročníku Mgr studia, protože na samotném konci jsme měli už tak hodně práce a starostí a projekty nás mnohdy značně zaneprazdňovaly.
PhDr. Petra Bělohlávková, Ph.D. [41-KHV], Introduction to Playing Piano [O01308163, cvičení]
Student has disallowed display of personal data, 04.02.2013, 5. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
konečně jsme se dočkali tohoto potřebného předmětu, potřeboval by však větší reklamu a větší kapacitu (nevím, zda je možné předmět zapisovat opakovaně, rozhodně by tato možnost byla vhodná - a to nejen na dva semestry)
obrovskou výhodou je, že předmět probíhá v Praze (nikoli v Brandýse)
PhDr. Petra Bělohlávková, Ph.D. [41-KHV], Instrumental Activities [O01308916, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 26.08.2013, 2. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Pro mě velmi přínosný předmět, stavěný přímo na míru studentovi.
Veronika Matějová, 05.06.2014, 1. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Velice děkuji za pomoc v mých začátcích hry na klavír. Myslím si, že díky několika lekcím s Vámi jsem se do hry dokázala ponořit natolik, že jsem momentálně schopná hrát i složitější skladby a v některých případech si tvořit vlastní doprovody k písním.
Student has disallowed display of personal data, 08.02.2016, 4. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Nesmírně lidský přístup a prostor pro osobní rozvoj. Vážím si vyučující a její ochoty jakkoliv v tomto předmětu i časově vyhovět.
Mgr. Zuzana Selčanová, Ph.D. [41-KHV], Instrumental Activities [O01308916, seminář]
Student has disallowed display of personal data, 17.12.2015, 2. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Paní magistra Selčanová je skvělá hudebnice a hlavně rozumí potřebám studentů. Dokáže najít materiály ke studiu jak pro pokročilé hráče na klavír, tak pro naprosté začátečníky.
Výuka záleží na potřebách studentů. Pokud potřebuji vysvětlit/naučit se hrát písně ke zkoušce z jiného HV předmětu, je ochotna mi pomoci. Pokud doma trénuji písničky pro děti, ale zdají se mi moc složité nebo si s nimi nevím rady, upraví je tak, abych je byla schopná zahrát.
Sama na sobě vidím, že se ve hře na klavír zlepšuji. Moc děkuji.
Student has disallowed display of personal data, 09.06.2016, 2. Year, Učitelství pro základní školy, Master's
Líbí se mi, že u paní Selčanové mohu zdokonalovat sama sebe v oblastech, ve kterých potřebuji. Snaží se, aby hra na klavír byla pro začátečníky jednoduchá a aby je to bavilo. Za mě - cíl splněn a moc děkuji.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html