InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PedF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
PhDr. Helena Confortiová, CSc. [41-KAJL], Foreign Language (English) [OBUZ22006, nic]
Student has disallowed display of personal data, 31.01.2017, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Jasné, přehledné požadavky. Děkuji
PhDr. Marie Houšková [41-KAJL], Foreign Language (English) [OBUZ22006, nic]
Student has disallowed display of personal data, 19.01.2016, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Ruku v ruce se seminářem - paráda
Student has disallowed display of personal data, 30.01.2017, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Vytknul bych především velmi nízkou obtížnost písemného testu a absenci ústní části zkoušky, ta by podle mne měla být nedílnou součástí jakéhokoliv ověřování znalostí cizího jazyka.
Mgr. Petr Lašťovička [41-KAJL], Foreign Language (English) [OBUZ22006, nic]
Student has disallowed display of personal data, 18.02.2014, 1. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
V sylabu je napsáno, že zkouška je srovnatelná s úrovní B2, tedy s FCE. To si bohužel nemyslím, že je tak úplně pravda, úroveň mi přišla srovnatelná se státní maturitou :/. Nepřiučila jsem se nic nového, i když opakování je, obzvláště v cizím jazyce, matkou moudrosti. Možná by stálo za to zkoušku udělat skutečně těžší, minimálně z celé učebnice Making progress. Upřímně řečeno, ta učebnice mi také nesedí, ale odborníkem nejsem, třeba má kvality, které neumím posoudit. Radši bych byla, kdyby testy byly koncipovány podobně jako FCE a podle toho byla vybrána i učebnice a koncepce učiva.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html