InquiryInquiry(version: 716)
Data collection is currently not allowed (PedF)
   Login via CAS
  • Data jsou dostupná pouze pro Both semesters.
Suggestions to education (Both semesters)
  
Course: Department:
Type:
When the course guarantor is selected, comments will be displayed regarding his/her teaching performance as well as that of all the other teachers teaching the course. If a teacher who is not the course guarantor is selected, only comments related to his/her teaching will be displayed.
doc. PhDr. Alena Pomajzlová, Ph.D. [41-KDDD], History of Fine Arts II. [OB2305365, přednáška]
Student has disallowed display of personal data, 21.08.2013, 3. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Skoro úplně byla vynechána architektura jakou součást dějiny umění. Zbytečně jsme se učili názvy, roky a místa vytvoření a autory 600 děl. Zbytečné zahlcování a memorování. Když základní myšlenky nebyly dobře vysvětleny. Vyučující tíhne k výtvarnému umění a ostatní odsunuje. Nevyváženost témat.
Student has disallowed display of personal data, 27.05.2014, 3. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Musím říci, že pro mě jedna z nejlepších přednášek v tomto roce. Velmi oceňuji zj. to, že si vyučující rozvrhla látku tak, abychom stihli probrat celé období, což se stává podle mě výjimečně. Obsah přednášek byl velmi zajímavý a srozumitelně podaný.
Student has disallowed display of personal data, 20.05.2015, 4. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Jedinou výhradu bych měla k dostupnosti prezentací, byly zveřejněny relativně pozdě a skrze leteckou poštu se vyčerpala kapacita a ne všichni měli možnost prezentace stáhnout. Jinak byl předmět zajímavý, kapitoly byly logicky členěny a teoretické informace byly kombinovány s ukázkami konkrétních děl. Také koncepce zkoušky mi vyhovovala.
Student has disallowed display of personal data, 09.06.2015, 3. Year, Specializace v pedagogice, Bachelor's
Dobře podaný předmět, nejen výčet, ale i snaha, abychom pochopili vývoj umění a o co kdy šlo.
 
Charles University | Information system of Charles University | http://www.cuni.cz/UKEN-329.html