AnketaAnketa(verze: 552)
Aktuálně není povolen sběr dat
.
Podepsaná slovní hodnocení učitelů (2009/2010, Oba semestry)
Anatomický ústav 1. LF UK v Praze
Beneš,J., Anatomie 2, Slovní hodnocení učitele...
Výuka předmětu probíhala naprosto bez problémů, kladně musím hodnotit mnoho klinických poznámek při výuce a mnoho rad, co a jak studovat. Bylo mi potěšením být jeho žákem a děkuji mu i za jeho nemalý podíl na mém kladném vztahu k anatomii.
Beneš,J., Anatomie 2, Slovní hodnocení učitele...
Přátelský, ale zároveň výborně pedagogicky vybavený lektor, který dokázal podat anatomii i vtipným způsobem.
Dudová,J., Anatomická pitva 1, Slovní hodnocení učitele...
Hodiny jsou zajimave,pani Dudova je velmi prijemna a rada pomuze s jakymkoli problemem.
Eliška,O., Anatomická pitva 1, Slovní hodnocení učitele...
Vždicky jsem s úctou obdivoval pana profesora Elišku, byl jsem velice rád, že mě zkoušel práve on. Považuji ho za opravdového profesionála v oboru...
Halata,Z., Klinická orofaciální anatomie, Slovní hodnocení učitele...
Příjemný profesor. Velké znalosti. Příjemný zkoušející. Děkuji!!!
Němcová,V., Anatomie 2, Slovní hodnocení učitele...
Velmi propracované prezentace a studentům napomáhající kresby byly výborným pomocníkem. Přednášky byly velmi pěkné a výstižné
Němcová,V., Klinická topografická anatomie, Slovní hodnocení učitele...
Paní asistentku jsme měli už v prváku na praktikách a je velice přátelská, férová, má bezvadný smysl pro humor. Jako člověka ji mám velice ráda. Je na ní vidět zapálení pro obor a má snahu člověku pomoci. Škoda, že neučí více předmětů.
Petrovický,P., Anatomie 2, Slovní hodnocení učitele...
na skúške bol férový, bolo to fajn, neverte všetkému čo vám ľudia povedia
Sedmera,D., Praktický kurz topografické anatomie 2, Slovní hodnocení učitele...
perfect clinical corellation. Was avialable and very helpfull in dissection room
Smetana, K., mladší, Praktický kurz topografické anatomie 2, Slovní hodnocení učitele...
asking students during dissections was good preparatory practise
Stehlík,D., Klinická topografická anatomie, Slovní hodnocení učitele...
zkoušení popitevního pohovoru pojal dobře, zaměřil se na praktické věci.
Šnajdr,P., Anatomická pitva 1, Slovní hodnocení učitele...
skvělý člověk, který naučí a umí předávat vědomosti svým studentům, dokáže si udržet pozornost, je s ním legrace a umí pojmout výuku zábovnou formou... velká spokojenost :))
Šnajdr,P., Praktický kurz topografické anatomie 1, Slovní hodnocení učitele...
Great theoritical explainations. I suggest adding more practical illustrations, for example: adding short dissection videos into lectures instead of only scheems.
Šnajdr,P., Praktický kurz topografické anatomie 2, Slovní hodnocení učitele...
lectures were nicely addressing course objectives
Anesteziologicko-resuscitační klinika 1. LF UK v Praze a Thomayerovy nemocnice
Zazula,R., Neodkladná medicína, Slovní hodnocení učitele...
za celých 6 let jsem si na zkoušce lépe nepokecal než s panem Doc.Zazulou :)
Dermatovenerologická klinika 1. LF UK a VFN v Praze
Kuklová,I., Dermatovenerologie, Slovní hodnocení učitele...
Velmi příjemná na zkoušce
Pánková,R., Dermatovenerologie, Slovní hodnocení učitele...
Děkuji.
Pánková,R., Dermatovenerologie, Slovní hodnocení učitele...
Paní docentka byla velice přátelská, snažila se nám vyjít všemožně vstříc v termínech na zkoušku, její semináře byly velice zajímavé, probrali jsme s ní věci, které nás zaujaly i své osobní zdravotní problémy :-). Tímto jí velmi děkuji.
Farmakologický ústav 1. LF UK a VFN v Praze
Černý,D., Farmakologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Zatiaľ najlepší pedagóg akého som na fakulte za 4 roky stretol, semináre zaujímavé a poučné a najmä upozorní na nuansy, ktoré pri bežnom čítaní študent prehliadne.
Černý,D., Farmakologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Tezko byste hledali nekoho nadsenejsiho pro vyuku farmakologie. Pan doktor je ztelesnena informacni bomba, v tom nejlepsim slova smyslu. Budu na nej vzpominat, naucil nas toho spoustu, pripravil nas na zkousku a myslim, ze to vsechno velmi zajimavou a pratelskou formou. Diky moc!
Černý,D., Farmakologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Semináře s panem asistentem byly jedny z nejpřínosnějších, které jsem na fakultě zatím zažila. Svým aktivním přístupem a nakažlivým zájmem o svůj vlastní obor vás připraví na zkoušku, i když nechcete. Je aktivní, presentace jsou velmi dobře udělané, testy smysluplné. Děkuji!
Hodis,J., Farmakologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Dovede zdůraznit, co je důležité, navíc jeden z nejvstřícnějších a nejobětavějších pedagogů na fakultě.
Hodis,J., Farmakologie 2, Slovní hodnocení učitele...
prostě nejlepší!!! výuku seminářů vedl s důrazem na to, co je důležité a praktické (to umí na výuce teoretických předmětů málo kdo), proto ve mě dokázal vzbudit o učivo zájem.
Lincová,D., Farmakologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Velice vstřícná a milá dáma, která umí pojmout seminář velice interaktivně, umí "vypíchnout" to nejdůležitější z látky, která je natolik obsáhlá, že student začátečník v oboru farmakologie tápe a ztrácí se.
Matoušková,O., Farmakologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Paní asistentku jsem měla během druhého semestru farmakologie. Její způsob seminářů mi vyhovoval, nezatěžovala nás zbytečnými podrobnostmi a přitom podala všechny důležité informace. Také její krátké testíky byly přínosné, mnohem lépe se pak učilo na zkoušku, když už jsme si aspoň trochu udělali přehled v nejdůležitějších léčivech.
Perlík,F., Farmakologie 1, Slovní hodnocení učitele...
Zajímavá přednáška, škoda, že nám nepřednášel častěji.
Perlík,F., Farmakologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Velice se mi líbil verbální projev pana profesora. Škoda, že přednášky probíhaly v době mého PVP. Zkouška u něj probíhala v přátelském duchu, nesnažil se nikoho zbytečně nachytat.
Perlík,F., Farmakologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Velice milý a vstřícný kantor, který rozhodne UMÍ přednášet, umí zaujmout, umí zdůraznit to nejdůležitější a tím zjednodušit učení studentovi.
Slanař,O., Farmakologie 2, Slovní hodnocení učitele...
objektivní a férový zkoušející
Fyziologický ústav 1. LF UK v Praze
Hrachovina,V., Fyziologie 1, Slovní hodnocení učitele...
Very condescending and his english isn't great.
Hrachovina,V., Fyziologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Poor level of english. Very condescending.
Kittnar,O., Fyziologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Přednášky rozhodně přínosné, zajímavé, zábavné. Pan profesor Kittnar je velice charizmatický muž.
Kittnar,O., Fyziologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Very good lecture. Very helpful in consultation.
Kittnar,O., Základy EKG, Slovní hodnocení učitele...
This course was very helpful in expanding our knowldge and application of ECG
Kuriščák,E., Fyziologie 1, Slovní hodnocení učitele...
English wasn't great, took a while to understand him in seminar. But was a good teacher nonetheless. Very helpful in consultation.
Kuriščák,E., Fyziologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Should improve english. Very helpful in consultation
Langmeier,M., Fyziologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Výborné přednášky, měly hlavu a patu. Zajímavé, poučné, rozvíjející. Takhle má přednáška vypadat.
Mlček,M., Fyziologie 1, Slovní hodnocení učitele...
Very good teacher with a very high standard of english. I enjoyed his seminars.
Mlček,M., Fyziologie 2, Slovní hodnocení učitele...
My jsme byli středeční skupina pana Doktora, vždy člověku vyhověl, komunikoval přátelsky, praktika orientoval hodně prakticky-pro život a pozdější studium. Měli jsme to privilegium vidět/vyzkoušet si řadu andul, PP, různé přístroje, pomůcky z JIPu - a to bylo zajímavé. Robota (tedy bohužel jen na monitoru). Teoretická výuka byla dobrá - pan Doktor člověku vždy vše vysvětlil náležitě. A hlavně tak, aby si to člověk dobře zapamatoval. Je to rozhodně férový člověk a já mu tímto chci aspoň takto poděkovat.
Mlček,M., Fyziologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Good teacher.
Mlček,M., Fyziologie 2, Slovní hodnocení učitele...
good explaination but sometimes not focused on the aimed subject
Pokorný,J., Fyziologie 2, Slovní hodnocení učitele...
A good lecturer, could be more helpful in consultation. Was very nice in the final examination, even though i had heard different from students in the upper years.
Riljak,V., Fyziologie 1, Slovní hodnocení učitele...
Was satisfactory.
Riljak,V., Fyziologie 2, Slovní hodnocení učitele...
sometimes respond not nicely to students Questions
Riljak,V., Fyziologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Good teacher and very helpful in consultation.
Gynekologická-porodnická klinika 1.LF UK v Praze a Nemocnice Na Bulovce
Hurt,K., Gynekologie a porodnictví, Slovní hodnocení učitele...
dobrá organizace výuky, přátelský ke studentům, výborné stáže na odd.
Šottner,O., Gynekologie a porodnictví, Slovní hodnocení učitele...
pohodář, stále úsměv a nic není problém .-)
Záhumenský,J., Gynekologie a porodnictví, Slovní hodnocení učitele...
Jeden z nejlepších pedagogů a lékařů, jakého jsem kdy měl tu čest potkat.
Chirurgická klinika 1.LF UK v Praze a Nemocnice Na Bulovce
Šerclová,Z., Chirurgie - klinika, Slovní hodnocení učitele...
Oceňuji snahu studenta zapojit, všechno vysvětlit a velice přátelský přístup.
Varga,J., Chirurgie - klinika, Slovní hodnocení učitele...
Oceňuji snahu studenta zapojit, všechno vysvětlit a velice přátelský přístup.
Chirurgická klinika 1.LF UK v Praze a Thomayerovy nemocnice
Lipská,L., Chirurgie předstátnicová stáž, Slovní hodnocení učitele...
Very good teacher and a very nice person. definately the best of this course
I. chirurgická klinika-břišní, hrudní a úrazová chirurgie 1. LF UK a VFN v Praze
Čermák,S., Chirurgická propedeutika, Slovní hodnocení učitele...
Velmi ochotný a přátelský vyučující. Snažil se vyhovět i našim přáním a uzpůsobit tak jednotlivé hodiny. Děkuji
Klofanda,J., Chirurgická propedeutika, Slovní hodnocení učitele...
Suverénně nejpřátelštější pan doktor na celé klinice. Všechno vysvětlí a snaží se studentům předat co nejvíce znalostí. Takových jako Vás by mělo být na klinice více!!
Klofanda,J., Chirurgie - klinika, Slovní hodnocení učitele...
stáže s panem doktorem byly prima
Kraus,J., Chirurgie předstátnicová stáž, Slovní hodnocení učitele...
sometimes a little bit confused
Rehák,M., Chirurgická propedeutika, Slovní hodnocení učitele...
Pan asistent je velmi přátelský, vstřícný a snažil se nám vždy všechno co nejlíp vysvětlit a ukázat. Pokud jsme měli nějaké "kolize" v rozvrhu, vždy nám vyšel vstříc a byla možnost si hodinu přesunout/nahradit, což velmi oceňuji. Stáže byly zajímavé, ale přišly mi spíš jako seznámení se s chirurgií a nemocnicí - pro samotnou zkoušku nebyly až tolik přínosné. Vzhledem ke skladbě zkušebních otázek to ale nepovažuji za problém.
Rehák,M., Chirurgie - klinika, Slovní hodnocení učitele...
Vyborny pedagog a doktor zaroven.
Sedlář,M., Chirurgie - klinika, Slovní hodnocení učitele...
Milý a střízlivě uvažující lékař, který to má v hlavě srovnané.
Ulrych,J., Chirurgie předstátnicová stáž, Slovní hodnocení učitele...
very engaged
Zeman,M., Chirurgie předstátnicová stáž, Slovní hodnocení učitele...
Jedna z nejpříjemnějších státnic. Pan profesor je navíc chvílemi velmi vtipný!
I. interní klinika-klinika hematologie 1. LF UK a VFN
Kolešková,E., Interní propedeutika, Slovní hodnocení učitele...
Přátelská, ochotná, bohaté zkušenosti
Šálková,J., Interna předstátnicová stáž, Slovní hodnocení učitele...
ona i její tým podřízených byli na nás moc hodní :)
I. klinika tuberkulózy a respiračních nemocí 1. LF UK a VFN v Praze
Homolka,J., Interna - plicní, Slovní hodnocení učitele...
Krajně nepříjemný člověk chovající se ke studentům, jako by byli v prvním ročníku- ponižující, deptající. Když jsem přišla kvůli dopravní zácpě (denně dojíždím autobusem hodinu a ne, jsou věci, které opravdu nejdou ovlivnit) o 15 min pozdě, vysmál se mi s mou omluvou a podotkl, že stane-li se to ještě jednou, nedostanu zápočet. Nedůstojné.
II. interní klinika - klinika kardiologie a angiologie 1.LF a VFN v Praze
Kořínek,J., Interní propedeutika, Slovní hodnocení učitele...
One of the best professors I have had so far, caring for every student and passionate in teaching us.
Šimek,J., Interní propedeutika, Slovní hodnocení učitele...
Skvělý přístup k výuce, vždy připraven a dobře naladěn :-)
III. chirurgická klinika 1. LF UK a FN Motol v Praze
Pafko,P., Chirurgie předstátnicová stáž, Slovní hodnocení učitele...
V Motole byla předstátnicová stáž velmi dobře zorganizovaná. Pan profesor Pafko byl ke studentům vždy vstřícný.
III. interní klinika - klinika endokrinologie a metabolismu 1.LF a VFN v Praze
Jiskra,J., Interní propedeutika, Slovní hodnocení učitele...
Schopen odpovědět na všechny položené otázky, vlídný přístup, interaktivní výuka
Škrha,J., Interna - endokrinologie a metabolismus, Slovní hodnocení učitele...
Mela jsem to stesti byt panem profesorem zkousena a byla to nejprijemnejsi a nejferovejsi zkouska, jakou jsem kdy zazila.
Zelinka,T., Konzultační týden a zkouška z interny, Slovní hodnocení učitele...
u zk jsem se dosti zapotil, ale by fér a na nic si nehrál, super chlap a pedagog. Jalo lékaře hodnotím 10z10 za osobnost.
Interní klinika 1. LF UK a ÚVN Praha
Solař,S., Interna předstátnicová stáž, Slovní hodnocení učitele...
Asi jsem se za studium nesetkal s prijemnejsim, pratelstejsim a trpelivejsim pristupem, nez od pana Dr Solare.
IV.interní klinika-gastroenterologie a hepatologie 1. LF UK v Praze
Bartůněk,P., Interna předstátnicová stáž, Slovní hodnocení učitele...
Velmi příjemná a korektní státní zkouška!
Brůha,R., Interna předstátnicová stáž, Slovní hodnocení učitele...
He was a very nice person and a very good teacher!!!
Hrubant,K., Interna - gastroenterologie, Slovní hodnocení učitele...
takovej Dr. House .-)
Šroubková,R., Interní propedeutika, Slovní hodnocení učitele...
Paní docentka Šroubková byla naprosto skvělá. Plně využila příležitosti seznámit nás s předmět. Její výklad byl perfektně utříděný a velmi užitečný pro zkoušku i další studium.
Šroubková,R., Interní propedeutika, Slovní hodnocení učitele...
Výuka paní asistenky byla velmi příjemná a hodnotná.
Švestka,T., Interní propedeutika, Slovní hodnocení učitele...
Very helpful and has great teaching skills
Klinika adiktologie 1.LF UK a VFN v Praze
Kalina,K., Duševní zdraví a životní styl, Slovní hodnocení učitele...
člověk na svém místě, maximálně inteligentní, vzdělaný a sympatický, přednášky zajímavé, přínosné a na vysoké úrovni, vyplatí se na ně chodit...
Klinika anesteziologie a resuscitace a intenzívní medicíny 1. LF UK a VFN v Praze
Bláha,J., Neodkladná medicína, Slovní hodnocení učitele...
Vynikajúci učiteľ, vystihne podstatu, vypichne dôležité veci, úžasný prístup.
Bláha,J., Urgentní medicína v simulacích, Slovní hodnocení učitele...
Jeden z nejlepšich předmětů, které jsou pro praxi lékaře k nezaplacení!!! Velmi panu doktorovi děkuji a přeji do dalšího úsilí mnoho zdaru a úspěchů!!! Předmět budu doporučovat ostatním studentům!!!
Bruthans,J., Anesteziologie, Slovní hodnocení učitele...
Jen tak dál, pane doktore. Vaše výuka byla perfektní, děkuji. :-)
Černá,A., Anesteziologie, Slovní hodnocení učitele...
Mela jsem stesti na pani doktorku jen u zkousky a byla mila, ptala jsem jednoznacne, ohodnotila me, dle meho nazoru, spravedlive.
Kříž,P., Anesteziologie, Slovní hodnocení učitele...
Pana doktora Krize hodnotim jako nejlepsiho lekare - pedagoga, se kterym jsem se v ramci tohoto predmetu setkala. Staze pojal velmi zajimave pro studenty, hodne jsme videli, i v nasem vetsim poctu zvladl organizaci a rozdelil si nas do skupin. Ukazal nam, co slo a nejednal s nami znechucene, ze nas ma "na krku", jak je na stazich casto zvykem. Seminare pojal interaktivne, nechal nas ptat se na cokoliv, nazorne ukazal, co slo.
Vávra,V., Anesteziologie, Slovní hodnocení učitele...
Zkusenost mam pouze z prednasky, vysvetlil nam pro nas podstatne veci do budoucna, detaily, ktere stejne zapomene vynechal a soustredil se na podstatne. To dokaze malokdo, proto velmi ocenuji.
Klinika dětského a dorostového lékařství 1. LF a VFN v Praze
Honzík,T., Pediatrie předstátnicová stáž, Slovní hodnocení učitele...
very good teacher. he was always patient and took time to give us consultations.
Klement,P., Pediatrie předstátnicová stáž, Slovní hodnocení učitele...
very good.
Zeman,J., Pediatrie předstátnicová stáž, Slovní hodnocení učitele...
Skutečný pedagog, který si chvílemi výuku užívá! Má ohromný záběr znalostí. Studentské vědomosti vnímá s nadhledem, vyžaduje však od studentů férové chování. Je jednou z nejvýraznějších osobností fakulty. Nenechte se zmást špatnou pověstí, která pana profesora občas provází.
Zeman,J., Pediatrie předstátnicová stáž, Slovní hodnocení učitele...
Děkuji, pane profesore, za naprosto vynikající semináře. Prostřednicvím nich jsem v sobě objevil schopnost přemýšlet nad problémem z medicinského hlediska- hodnotit příznaky a vyvozovat z nich závěry. Díky Vám už nemám takový strach začít s medicínou na "ostro". Z systém výuky na vašem ústavu by si všichni měli vzít příklad. Nikdy se nastalo, že bychom přišli na stáž a nikdo o nás nevěděl. Všichni se nám ochotně věnovali a ochotně odpovídali na naše dotazy. Ještě jednou opravdu moc děkuji.
Zeman,J., Pediatrie předstátnicová stáž, Slovní hodnocení učitele...
the best professor i ever had during my study-life!!! every professor should educate like him!!!
Zlatohlávková,B., Pediatrie předstátnicová stáž, Slovní hodnocení učitele...
Dáma, která je jistě odborníkem ve svém oboru, bohužel však neoplývá pedagogickými dovednostmi ani silnou osobností. Výuka je tudíž nezajímavá, nepřitáhne studentovu pozornost a občasné peskování připomíná už dávno zapomenutou výuku na základních školách.
Klinika infekčních a tropických nemocí 1. LF UK v Praze a Nemocnice Na Bulovce
Chalupa,P., Infekční lékařství, Slovní hodnocení učitele...
Pan profesor je jeden z nejmilejších a nejvstřícnějších lidí, s jakými jsem měla za své dosavadní studium tu čest se potkat.
Rozsypal,H., Infekční lékařství, Slovní hodnocení učitele...
Výborný pedagog, skvělý vzdělaný odborník. S ním byla radost všechny stáže i semináře absolvovat.
Smejkal,P., Infekční lékařství, Slovní hodnocení učitele...
Stále nám vytýkají, že se neumíme ptát. Někteří lékaři jsou ale takoví, že se jich prostě ptát bojíme. Pan doktor Smejkal k nim rozhodně nepatří. Tímto mu děkuji.
Staňková,M., Infekční lékařství, Slovní hodnocení učitele...
Viz moje poznámka v celkovém hodnocení stáže.
Klinika nefrologie 1. LF a VFN v Praze
Čertíková-Chábová,V., Interna - nefrologie, Slovní hodnocení učitele...
Jedna z nejnepříjemněších přednášejících, s nimiž jsem se za celou dobu svého studia setkala.
Klinika otorhinolaryngologie a chirurgie hlavy a krku 1. LF UK a FN v Motole
Chovanec,M., Klinická topografická anatomie, Slovní hodnocení učitele...
Autor jednoznačně nejlepší a nejpřínosnější přednášky na výuce KTA.
Plzák,J., Anatomie 2, Slovní hodnocení učitele...
Kruhový lektor. Byl velice přátelský, bylo na něj ve všem spolehnutí a zároveň nás dokázal výborně připravit na zkoušku. Jsem rád, že jsem byl právě pod tímto lektorem.
Klinika plastické chirurgie 1.LF UK v Praze a Nemocnice Na Bulovce
Měšťák,J., Plastická chirurgie, Slovní hodnocení učitele...
jeden z nej pedagogů na fakultě! více takových!!!!!
Měšťák,O., Plastická chirurgie, Slovní hodnocení učitele...
pohodář, potatil se :-)
Klinika pracovního lékařství 1. LF UK a VFN v Praze
Fenclová,Z., Nemoci z povolání, Slovní hodnocení učitele...
férová, přátelská, lidská
Pelclová,D., Nemoci z povolání, Slovní hodnocení učitele...
u zk. vyžadovala takřka encyklopedické znalosti, v hodnocení se snažila být ale férová
Klinika rehabilitačního lékařství 1. LF UK a VFN v Praze
Pfeiffer,J., Rehabilitační lékařství, Slovní hodnocení učitele...
Skvělý, inteligentní a milý vyučující. Vydržela bych ho poslouchat hodiny. Moc se mi líbilo, že přes svou vysokou kvalifikaci a svůj věk s námi komunikoval jako se sobě rovnými, s pochopením.
Klinika ústní, čelistní a obličejové chirurgie 1. LF UK a VFN
Vacek,J., Preklinické zubní lékařství 4, Slovní hodnocení učitele...
Pan as. Vacek je výborný pedagog a zkouška u něj byla zážitek. Víc takových! Škoda jen, že odchází!!!
Neurochirurgická klinika 1. LF UK a ÚVN Praha
Beneš,V., Neurochirurgie, Slovní hodnocení učitele...
Přísný ale spravedlivý.
Plas,J., Neurochirurgie, Slovní hodnocení učitele...
excelentní examinátor a člověk!!
Plas,J., Neurochirurgie, Slovní hodnocení učitele...
Velmi vztřícný a přátelský. Asi nejlepší angličtinář na klinice. Nadhled a zahraniční zkušenosti. Tak to má být.
Plas,J., Neurochirurgie, Slovní hodnocení učitele...
Skvely pedagog a odbornik. Mel opravdu hezke prednasky, spoustu veci jsem si zapamatovala uz v jejich prubehu. O poucnych historkach z praxe ani nemluvim :) Vic takovych ucitelu!
Plas,J., Neurochirurgie, Slovní hodnocení učitele...
Výborný učitel, skvělý člověk i doktor. Děkuji.
Neurologická klinika 1. LF UK a VFN v Praze
Bušek,P., Neurologie, Slovní hodnocení učitele...
Pán asistent Bušek je jeden vynikajúci pedagóg a najma úžasný človek. 5 *
Havrdová,E., Neurologie, Slovní hodnocení učitele...
velmi ocenujem korektnost pri skuske.
Horáková,D., Neurologie, Slovní hodnocení učitele...
velmi dobre podane a vysvetlene ucivo, ochota, prijemne vystupovanie. Nemozem hodnotit inak, nez kladne.
Horáková,D., Neurologie, Slovní hodnocení učitele...
Skvělá! Zábavná výuka, vynikající příprava na zkoušku.
Jech,R., Neurologie, Slovní hodnocení učitele...
Pána doc. Jecha som stretla na skúške, atmosféra bola veľmi príjemná a hodnotenie objektívne. Kiežby tak prebiehala každá skúška.
Klempíř,J., Neurologie "od A do Z" 1,2, Slovní hodnocení učitele...
Velmi zajímavé semináře.
Kovářová,I., Neurologie, Slovní hodnocení učitele...
Vynikajuci pristup, videli sme mnoho pacientov, co ulahcilo pripravu na skusku.
Kovářová,I., Neurologie, Slovní hodnocení učitele...
Úžasná paní doktorka, která člověka opravdu naučí- nejen teoreticky, ale i prakticky, což je pro studenta to pravé
Miler,M., Neurologie, Slovní hodnocení učitele...
vytazil pre nas pocas zakazu stazi na oddeleni maximum. Vazim si jeho ochoty veci niekolkokrat vysvetlit aj sposobu komunikacie voci studentom. Pochvala.
Miler,M., Neurologie, Slovní hodnocení učitele...
Vstřícný a milý pan doktor, který nikdy neváhá poradit, zkonzultovat něco, vysvětlit. Naučí studenta tak, jak to potřebuje
Roth,J., Neurologie, Slovní hodnocení učitele...
Vstřícný, rozumný a hlavně lidský člověk, jehož přednášky dávají smysl, ze kterých se člověk naučí, zapamatuje si danou problematiku a umí ji použít v praxi. Zlatý člověk
Růžička,E., Neurologie, Slovní hodnocení učitele...
Přišlo mi zvláštní, že přednosta ústavu, na kterém jsme stážovali, se vůbec neobtěžoval předmět uvést, přijít a slušně se představit a říci byť jednu větu k začátku stáže dlouhé celé tři týdny. U zkoušky jsem zřejmě narazila na předchozí rozhořčení z neznalosti předešlého studenta, ale i tak bych řekla, že by kantor měl zůstat objektivní. Gestika, mimika,haptika a posturologie pana profesora během zkoušení dokáže studenta dosti rozhodit.
Šonka,K., Neurologie, Slovní hodnocení učitele...
Na skuske trochu vyzsie naroky (aspon neklesa uroven), v hodnoteni objektivny. Hodnotim pozitivne.
Šonka,K., Neurologie, Slovní hodnocení učitele...
Okrem toho, ze vyzera ako Tomas Hanak, co bolo pre udrzanie pozornosti viac ako prinosne :), musim ocenit velmi dobre prednasky, ktore boli zrozumitelne a v suvislostiach podane, rozhodne velmi prinosne pre skusku. Osobne mi skratili a zjednodusili pripravu ku skuske. Takze si dovolim vyjadrit bezvyznamnu pochvalu, tak snad aspon potesi.
Týblová,M., Neurologie, Slovní hodnocení učitele...
perfektni vyucujici, skvele vse vysvetli a je hrozne hodna :)
Oční klinika 1. LF UK a VFN v Praze
Kalvodová,B., Oční lékařství, Slovní hodnocení učitele...
zkouska u pani docentky byla moc prijemna, mela jsem z ni dobry pocit
Oční klinika 1.LF UK a ÚVN Praha
Výborný,P., Oční lékařství, Slovní hodnocení učitele...
Výborný člověk, kantor a doktor, jehož přednášky měly smysl, dávaly hlavu a patu a člověk si z nich hodně odnesl. Zkouška probíhala ve velmi příjemném a přátelském prostředí a nemohu si ji vynachválit.
Onkologická klinika 1. LF UK a VFN v Praze
Aschermannová,A., Onkologie, Slovní hodnocení učitele...
Myslím si, že nejlepší vyučující. 2 dny stáže s ní mi daly mnohem více než těch zbylých 8
Šmakal,M., Onkologie, Slovní hodnocení učitele...
Děkuji za jeden z mála smysluplných seminářů na této škole!
Šmakal,M., Onkologie, Slovní hodnocení učitele...
sakra frajer :)
Ortopedická klinika 1. LF UK a FN Motol
Borský,Z., Ortopedie, Slovní hodnocení učitele...
Dovede vybrat to podstatné.
Landor,I., Ortopedie, Slovní hodnocení učitele...
Racionální přístup ke všemu.
Netval,M., Ortopedie, Slovní hodnocení učitele...
Sama jsem s ním do kontaktu nepřišla, ale přístup u zkoušky (kterou jsem viděla) ke kolegovi a kolegyni byl velice nevyvážený a působil zmateně. A když se jich ptáte na studijní průměr, pomáhá vám to orientovat se v jejich znalostech z ortopedie a v určování, jaké chování k danému studentovi zvolit?
Pech,J., Ortopedie, Slovní hodnocení učitele...
Z Pána docenta ma vačšina študentov obavy, mne ale jeho semináre prišli fajn, dal nám individuálny termín na skúšku a samotná skúška síce bola prísna, ale objektívna.
Pinskerová,V., Ortopedie, Slovní hodnocení učitele...
Bohužel až na konci stáží nám systematicky a uceleně podala některá témata, která jsme do té doby slyšeli po kusech.
Ortopedická klinika 1.LF UK v Praze a Nemocnice Na Bulovce
Dungl,P., Ortopedie, Slovní hodnocení učitele...
Nelíbilo se mi, jak jste se zachoval k matce s nemocným dítětem, když jste jí před třiceti lidmi povýšeně řekl, že dokud se její dítě nenaučí chovat, na operaci nepůjde. Podotýkám, že holčička měla teplotu, očividně byla nevyspaná a hlavně vystrašená z toho, že třicet bílých plášťů po ní chtělo, aby chodila a něco předváděla. Maminka se na pokoji rozplakala a myslím si, že tohle si rozhodně nezasloužila. Jak je matce, která má nemocné dítě a musí spoléhat na cizí, v tomhle případě Vaši pomoc, si zřejmě málokdo umí představit...
Dungl,P., Ortopedie, Slovní hodnocení učitele...
Výborný pedagog a doktor, lidský a vstřícný člověk.Nikdy neodmítne vysvětlit jakoukoliv otázku, u zkoušky je věcný, spravedlivý, vstřícný... Kéž by takových kantorů bylo více
Kubeš,R., Ortopedie, Slovní hodnocení učitele...
Naprosto mě zarazily poznámky pana doktora na adresu cizinců studujících na naší fakultě. Vše už hraničilo s rasismem. Je smutné, co si pan doktor myslí, ještě smutnější, že to prezentuje na veřejnosti a tím spíše na akademické půdě naší fakulty!!! Kromě toho je neskutečně arogantní v chování vůči všem studentům.
Kubeš,R., Ortopedie, Slovní hodnocení učitele...
Seminář hodnotím kladně, ovšem bych se na místě pana doktora vyvarovala sdílení osobních názorů vůči cizím národnostem, ať už jsou jakékoliv.
Psychiatrická klinika 1. LF a VFN v Praze
Anders,M., Psychiatrie, Slovní hodnocení učitele...
Kvalitní semináře, dobrý přístup ke studentům i pacientům.
Hellerová,P., Psychiatrie, Slovní hodnocení učitele...
Pokud doktorku Hellerovou nebavi ucit studenty, tak at to nedela, namitka ze za to ma malo penez me nezajima, at to malo teda nepobira a neuci..Dava najevo jak nami opovrhuje, dle nalady nas vice ci mene ignoruje, jen doufam,ze k pacientum ma naprosto opacny pristup, nerad bych aby prezdivka"bacharka"opravdu platila..
Hynek,K., Psychiatrie, Slovní hodnocení učitele...
Kvalitní a smysluplné semináře.
Šusta,M., Lékařská psychologie a psychoterapie 3, Slovní hodnocení učitele...
Najochotnejší vyučujúci na tejto škole, s akým som sa stretla. Dávam mu 5 * (;
Šusta,M., Lékařská psychologie a psychoterapie 3, Slovní hodnocení učitele...
Velice zábavné, interaktivní semináře. Konečně nás někdo dokázal předsvědčit o tom, že psychologie má smysl a není to jenom "okecávací pseudověda".
Šusta,M., Lékařská psychologie a psychoterapie 3, Slovní hodnocení učitele...
Velmi dobrý pedagog se skvělým přístupem ke studentům. Inspirativní zkouška.
Zvolský,P., Psychiatrie, Slovní hodnocení učitele...
Pan profesor měl velmi zajímavý seminář. Zkouška u něj byla jedna z nejpříjemnějších na fakultě. Děkuji.
Radiodiagnostická klinika 1. LF UK a VFN v Praze
Ort,J., Radiodiagnostika, Slovní hodnocení učitele...
Do dokonalosti prevedená teória najlepšie sa učíš na vlastných chybách. Pán docent nás nechal popisovať snímky aj keď sme o nich pramálo vedeli a priebežne korigoval. Tak dosiahol, že všetci sme boli pozorní a navyše nikto z nás nemusel čítať hrudník v knihe lebo všetci sme vedeli z hodiny strávenej s ním.
Ort,J., Radiodiagnostika, Slovní hodnocení učitele...
Nejlepší zkouška z celého roku. Atmosféra vážná, odpovídající zkoušce, přesto však příjemná. Doc. Ort je vynikající pedagog. Konečně jsem si ze zkoušky opravdu něco odnesla! Děkuji moc!
Ort,J., Radiodiagnostika, Slovní hodnocení učitele...
Velice příjemný, jeho semináře považuji za jedny z nejlepších a nejpřínosnějších. Hodnotím velice pozitivně i přístup ke studentům.
Seidl,Z., Radiodiagnostika, Slovní hodnocení učitele...
Při přípravě na zkoušku z neurologie velmi pomohla učebnice, na které se podílel, Neurologie pro studium i praxi.
Radiodiagnostická klinika 1.LF UK v Praze a Nemocnice Na Bulovce
Drechslerová,J., Radiodiagnostika, Slovní hodnocení učitele...
velmi dobry seminar
Drechslerová,J., Radiodiagnostika, Slovní hodnocení učitele...
Príklad interaktívnej výuky aký sa vidí zriadkavo a naviac aj uvažovanie o etických problémoch medicíny výborne dopĺňa hodiny vyučované pani Drechslerovou.
Revmatologická klinika 1. LF UK v Praze a Revmatologický ústav
Tegzová,D., Interna - revmatologie, Slovní hodnocení učitele...
pohodová, milá, férová
Urologická klinika 1. LF UK a VFN v Praze
Dvořáček,J., Urologie, Slovní hodnocení učitele...
the behaviour during the exam was a unbounded cheek. he was obviously in a bad mood and he told us it was because of his operating schedule which was changed this date. he was not objective...poor performance of him!!!
Dvořáček,J., Urologie, Slovní hodnocení učitele...
MuDr Dvoracek was not informed that the course takes part for 2 weeks and not for 3 weeks. In the exam he treated you like the worst student ever and failed randomly. He did not understand what the students tried to say and was just asking operating procedures which nobody taught us.
Ústav biofyziky a informatiky 1. LF UK v Praze
Cirýn,J., Zdravotnická informatika 2, Slovní hodnocení učitele...
férový, hodnotím velmi kladne
Vítek,F., Biofyzika, Slovní hodnocení učitele...
Bylo mi ctí
Vokatý,E., Zdravotnická informatika 1, Slovní hodnocení učitele...
Asistent Vokatý byl při výuce informatiky nepříjemný a urážel nás svým chováním. Při prvním kontaktu některým studentům řekl přímo do očí jak mohli vůbec studovat na gymnáziu, či snad dostat maturitu. Student proti tomu nemůže dělat nic, jelikož by si mohl znepříjemnit své studium na škole. Několikrát za semestr zrušil praktika, kdy nám nezdělil ani důvod zrušení praktik. Ráno vždy pouze přišel a řekl, že dnes výuku ruší a odešel. Nebyl by problém, kdyby nám dal den předem vědět, že se výuka konat nebude, ale takhle mnozí vážili cestu do školy zbytečně a ani se nedozvěděli proč. Situace se neopakovala pouze jednou, ale několikrát za semestr. Bezdůvodně vyhazoval studenty ze třídy a to ještě před začátkem hodiny, kdy si student ani nesedl a už byl vyhozen. Učitelé jako on nejsou dobrou vizitkou fakulty a neměli by na ní co dělat!
Vokatý,E., Zdravotnická informatika 2, Slovní hodnocení učitele...
Asistent Vokatý byl při výuce informatiky nepříjemný a urážel nás svým chováním. Při prvním kontaktu některým studentům řekl přímo do očí, jak mohli vůbec studovat na gymnáziu, či snad dostat maturitu. Student proti tomu nemůže dělat nic, jelikož by si mohl znepříjemnit své studium na škole. Několikrát za semestr zrušil praktika, kdy nám nesdělil ani důvod zrušení praktik. Ráno vždy pouze přišel a řekl, že dnes výuku ruší a odešel. Nebyl by problém, kdyby nám dal den předem vědět, že se výuka konat nebude, ale takhle mnozí vážili cestu do školy zbytečně a ani se nedozvěděli proč. Situace se neopakovala pouze jednou, ale několikrát za semestr. Bezdůvodně vyhazoval studenty ze třídy a to ještě před začátkem hodiny, kdy si student ani nesedl a už byl vyhozen. Učitelé jako on nejsou dobrou vizitkou fakulty a neměli by na ní co dělat!
Ústav biochemie a experimentální onkologie 1. LF UK v Praze
Borovanský,J., Lékařská chemie a biochemie 2, Slovní hodnocení učitele...
Lectures were addressing facts without explainations
Kleibl,Z., Lékařská chemie a biochemie 2, Slovní hodnocení učitele...
The professor does not welcome student discution during lectures sometimes. The professor is mean during examination. He confuse stuednts by unnessacary commentting joks
Kleibl,Z., Patobiochemie, Slovní hodnocení učitele...
Z pracovníků ústavu přednáší nejlépe
Křemen,J., Lékařská chemie a biochemie 2, Slovní hodnocení učitele...
The professor has no intrest in teaching and interacting with students. Lecturing was direct reading from slides
Šromová,L., Lékařská chemie a biochemie 2, Slovní hodnocení učitele...
a great lab assistant, so helpful and kind. easy to understand
Ústav biologie a lékařské genetiky 1.LF UK a VFN v Praze
Baxová,A., Klinická genetika, Slovní hodnocení učitele...
Pani docentka bola veľmi milá, ochotná a jej seminár najzaujímavejší z celeho bloku.
Kotlas,J., Biologie a genetika, Slovní hodnocení učitele...
Was satisfactory.
Kotlas,J., Klinická genetika, Slovní hodnocení učitele...
Jeho semináre ma bavili rovnako vo 4om, ako aj v 2om ročníku.
Kotlas,J., Klinická genetika, Slovní hodnocení učitele...
Výborný, umí zdůraznit praktické věci (především takové, které jsme se ve 2. ročníku učili ale nechápali jejich význam)
Mihalová,R., Biologie a genetika, Slovní hodnocení učitele...
Spoke english very well, was always there if I needed help and was a fantastic all-round teacher. I felt she was able to explain key concepts in genetics from the ground up which allowed me to gain a good understanding on the work. I would be grateful for teachers like herself in all my subjects.
Veselá,K., Klinická genetika, Slovní hodnocení učitele...
pobyt v ambulanci paní doktorky byl nejlepší stáží ve čtvrtém ročníku vůbec - vysvětlovala, vyprávěla a viděli jsme zajímavé pacient(k)y. Děkuji.
Ústav buněčné biologie a patologie 1. LF UK v Praze
Raška,I., Současné metody v buněčné biologii, Slovní hodnocení učitele...
very professional profesor and knows his specility deep down. Good interactive and exploring lecturing.
Smirnov,E., Biologie buňky, Slovní hodnocení učitele...
je proste cool
Ústav dějin lékařství a cizích jazyků 1. LF UK v Praze
Blažková-Sršňová,Š., Cizí jazyk 1, Slovní hodnocení učitele...
Osobně jeden z nejlepších vyučujících, žádné zbytečné bazírování na vlastním předmětu, ale zároveň požadující určitou úroveň. Vstřícnost, otevřenost a komunikace na velmi dobré úrovni. Němčina díky tomu byla předmětem, který nešlo přehlížet, ale přesto se na něj člověk těšil
Černý,K., Základy lékařské terminologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Velmi dobry vyucujuci podla mna, nemam sa na co stazovat, fakt super
Divišová,B., Základy lékařské terminologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Byla opravdu skvělá!!!Má dobrý přístup ke studentům, nevyvyšuje se nad ně, což určitě působí pozitivně. K její výuce nemám žádné námitky.
Langová,M., Čeština pro studující v AJ 3, 4, Slovní hodnocení učitele...
Didn't teach as well as I had initially hoped. Found my level of czech got worse from first year due to her teaching, or distinct lack of teaching.
Smazalová,J., Cizí jazyk 2, Slovní hodnocení učitele...
Velice vstřícná, laskavá, ale zároveň výborně odborně vybavená kantorka.
Svobodová,D., Základy lékařské terminologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Paní doktorka je velmi přívětivá a trpělivá osoba. Krom toho studnice vědění a moudrosti. Osobnost a člověk s velmi poučným a podle mě i správným názorem na svět. Její učebnice je úžasná, hlavně tím, že na čtenáře "mluví"... Krom toho přináší spoustu zajímavých informací navíc. Nemohu než ohodnotit nejpozitivněji, jak to jde:-)
Ústav histologie a embryologie 1. LF UK v Praze
Becke,R., Speciální histologie a embryologie, Slovní hodnocení učitele...
Pokud mám vyjádřit svůj názor na pana asistenta, budu hovořit pouze v samých superlativech. Perfektně mě připravil na zkoušku, praktikum nebylo založeno na nesmyslných citacích textů z knih, které si může přečíst každý sám. Rozvíjel schopnost logicky uvažovat, dávat si věci do souvislostí. Své hodiny oživoval smyslem pro humor a přátelským přístupem ke studentům. Tímto mu moc děkuji za vše, co pro nás udělal.
Jirkovská,M., Speciální histologie a embryologie, Slovní hodnocení učitele...
na skúške bola pani docentka férová a dal som to.. po 5 tyzdnoch ucenia, ach
Kučera,T., Obecná histologie, Slovní hodnocení učitele...
pomerne férový učiteľ, okej, podľa mňa
Martínek,J., Speciální histologie a embryologie, Slovní hodnocení učitele...
Bylo mi ctí být žákem pana profesora.
Pácová,H., Obecná histologie, Slovní hodnocení učitele...
Musím říci, že paní doktorka byla skvělá..svým vstřícným přístupem si určitě každého získala. Nejen, že mě toho hodně naučila, ale dokázala i pomoci, když se mi zrovna nedařilo. Třeba mi vysvětlila, jak se mám dívat na preparáty a jak je popisovat, protože s tím jsem měla největší problém. Její rady byly nesmírně cenné a moc mi pomohly. Také oceňuji, že jsme hodně psali z preparátů, což nebylo vždy příjemné, ale aspoň jsme se je pořádně naučili ke zkoušce. I když u ní není nic zadarmo, musím přiznat, že je opravdu člověk na svém místě a nesmírně si ji vážím. Na praktika z histologie jsem se vždy těšila, což bylo zapříčiněno právě paní doktorkou.
Ústav humanitních studií v lékařství 1. LF UK v Praze
Čepická,B., Psychoterapie 2, Slovní hodnocení učitele...
Dakujem pani doktorke za cele toto perfektne PVP.
Hanušová,I., Lékařská psychologie a psychoterapie 3, Slovní hodnocení učitele...
Helpful and approachable
Hanušová,I., Lékařská psychologie a psychoterapie 3, Slovní hodnocení učitele...
Přátelská, kolegiální, velmi dobrá pedagožka.
Payne,J., Lékařská etika a filozofie medicíny, Slovní hodnocení učitele...
very poor teacher.
Payne,J., Lékařská etika a filozofie medicíny 2, Slovní hodnocení učitele...
Nezaujal ma sposob jeho prednášania a komunikácia so študentami.
Payne,J., Lékařská etika a filozofie medicíny 2, Slovní hodnocení učitele...
Vzhledem na mé zkušenosti se zkouškou z etiky a zároveň na mé vzpomínky na semináře bych doporučila váženému pánovi kurz aplikace etiky v praxi a důkladné prozkoušení z dané problematiky.
Vavrda,V., Lékařská psychologie a psychoterapie 3, Slovní hodnocení učitele...
S pánom docentom som sa vo 4.r stretla iba raz, ale umožnil mi písať zápočt. test z psychológie individuálne bez nejakých problémov, čo hodnotím kladne.
Vavrda,V., Lékařská psychologie a psychoterapie 3, Slovní hodnocení učitele...
Pan asistent Vavrda byl při výuce maximálně vstřícný a ochotný. Téma přizpůsobil zájmu studentů a velmi pěkně zodpověděl jejich dotazy.
Ventura,V., Lékařská etika a filozofie medicíny 2, Slovní hodnocení učitele...
Stredajšia stáž s pánom docentom bola fajn, na skúške mi prišiel tiež korektný, hodnotím ho kladne.
Ventura,V., Lékařská etika a filozofie medicíny 2, Slovní hodnocení učitele...
Děkuji za přátelské, vstřícné a lidské chování, za snahu vnést do výuky etiky i něco praktického.
Ústav hygieny a epidemiologie 1. LF UK a VFN
Bencko,V., Hygiena a epidemiologie předstátnicová stáž, Slovní hodnocení učitele...
Seminar s panem profesorem se mi libil z duvodu, pro ktery ho vetsina lidi nesnasi - rikal zajimavosti ("benckoviny"?), ptal se studentu. Nutno podotknout, ze odpovedi na jeho otazky nebylo zas tezke najit, pokud clovek zvlada zaklady preklinickych predmetu (ano, i imunologie).
Holcátová,I., Hygiena a epidemiologie předstátnicová stáž, Slovní hodnocení učitele...
příjemná, fér, dobrý pedagog, lékař i člověk.
Holcátová,I., Hygiena a epidemiologie předstátnicová stáž, Slovní hodnocení učitele...
Pani asistentka s nami mela 2 seminare a navic mi prisedela u statnice - nezazil jsem naznak snahy nas/me ponizit, potopit ci jine problemy, o kterych se v souvislosti s touto osobou bezne hovori.
Králíková,E., Hygiena a epidemiologie předstátnicová stáž, Slovní hodnocení učitele...
Skvělé!! Díky ní a jejímu semináři jsem po téměř 7 letech přestala kouřit. Děkuji.
Novotný,L., Hygiena a epidemiologie předstátnicová stáž, Slovní hodnocení učitele...
Diky panu asisitentovi jsme (alespon ti, co ho vnimali) pochopili zaklady statistiky a vsech tech tezko pochopitelnych veci.
Rameš,J., Hygiena a epidemiologie předstátnicová stáž, Slovní hodnocení učitele...
Tema fyzikalni faktory prostredi zavani nudou a nezazivnosti. As. Rames nas presvedcil o opaku.
Rameš,J., Hygiena a epidemiologie předstátnicová stáž, Slovní hodnocení učitele...
Prednasky pana asistenta byly nejlepsi ze vsech! Super pristup, latku umi podat velmi zajimave a hlavne vysvetlit vse, co nejak souvisi s fyzikou a mohlo by nam to delat potencialni problemy. Ani chvili jsem se nenudila.
Tuček,M., Hygiena a epidemiologie předstátnicová stáž, Slovní hodnocení učitele...
Dle mého názoru je na hygieně výuka pracovního lékařství poněkud přebujelá, včetně skladby otázek na státnici; zejména pokud se uváží, že je z toho v pátém ročníku samostatná zkouška. Navíc studijní texty jsou v tomto směru nedostatečné a nejrelevantnější zdroj informací pro mě byly mé kusé zápisky ze semináře, kde by si vše nestihnul poznamenat snad ani zkušený stenotypista. Pan přednosta by se mohl trochu zamyslet, zda tuto kapitolu v rámci hygieny nezkrátit a nahradit ji něčím v praxi využitelnějším (ruku na srdce, kolik z nás bude dělat závodní lékaře v porovnání s tím, kolik z nás bude uplatňovat ve svém budoucím oboru zásady primární prevence obecně?).
Ústav Imunologie a mikrobiologie 1. LF UK a VFN v Praze
Čechová,D., Lékařská imunologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Nemozem povedat pol kriveho slova ako na praktikach, tak na skuske.
Čechová,D., Lékařská imunologie 2, Slovní hodnocení učitele...
pani doktorka mela vzdy moc pekne zpracovane tema a kazuistiky. seminare byly prinosne a atmosfera pratelska :)
Holada,K., Mikrobiologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Pohodový učitel praktik, přátelský.
Julák,J., Mikrobiologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Charismatická osobnost, výborný jako pedagog i zkoušející.
Julák,J., Mikrobiologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Skúška u doc. Juláka bola pre mňa jedna z najlepších na našej fakulte. Bol to príjemný rozhovor, pán docent sa nezasekával na drobnostiach, ktoré som nevedela ale komplexne preveril a ocenil moje schopnosti. Dozvedela som sa aj pár klinických tipov a rád, určite si na pána docenta ešte v svojej medicínskej kariére v dobrom spomeniem.
Julák,J., Mikrobiologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Pan docent je příjemný pedagog jak při normální komunikaci tak při zkoušce. Jediné co se mě vůbec nelíbilo je, že si OPRAVDU NEMYSLÍM, že z oznámkování zkouškových otázek C,A,A plyne výsledná známka C!!!!A ještě s ústním ohodnocením "Já sice vím, že to umíte, ale kvůli té jedné blbosti ze začátku Vám dám za tři"...Nevím, jestli je úplně spravedlivé mít stejnou známku jako lidé, kteří ve všech třech otázkách zcela plavali a dostali C z milosti...
Marečková,H., Lékařská imunologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Výborná pedagožka, kolegiální přístup ke studentům.
Pavlík,E., Mikrobiologie, Slovní hodnocení učitele...
člověk s nadhledem, chápe, že studenti nemohou mít ( ani po přípravě na zkoušku) takové znalosti jako on. Má smysl pro humor, je výborný !
Pavlík,E., Mikrobiologie, Slovní hodnocení učitele...
Funny guy.
Pavlík,E., Mikrobiologie 1, Slovní hodnocení učitele...
gave perfect clinical corelation examples during the lecturs. Practical course was very short and limited to few experimental tasks, I would suggest some more microbial molecular examination skills if possible, because it was covered only as a seminar without the actuall practise. Overall, perfect teaching skills plus friendly communication with students.
Pavlík,E., Mikrobiologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Velmi kvalitní lektor.
Pavlík,E., Mikrobiologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Dr. Pavlik is a great teacher and is really helpful in explaining key concepts. But he really needs to sort out the issue with the exam questions.
Petanová,J., Základy imunologie, Slovní hodnocení učitele...
Velice příjemná paní, která chápe, že se to člověk učí jen pár týdnů. Co student neví, snaží se vysvětlit.
Petanová,J., Základy imunologie, Slovní hodnocení učitele...
She's a very nice woman.
Ptáková,M., Mikrobiologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Naprosto výborné praktika, ve kterých byla paní doktorka velice milá a ochotná vše vysvětlit, a to i vícekrát. Partnerská byla i v domluvě ohledně seminárních prací a udělování zápočtů.
Ústav klinické a experimentální stomatologie 1. LF UK a VFN v Praze
Korábek,L., Parodontologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Přátelský...
Nedvědová,M., Parodontologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Velmi erudovaná, dobrá lékařka. Její přednášky byly velmi přínosné. Škoda, že nás nevedla celý rok. Protože stáže s jinými pedagogy byly ztráta času...
Ott,D., Endodoncie, Slovní hodnocení učitele...
Good teacher.
Ott,D., Konzervační zubní lékařství, Slovní hodnocení učitele...
Velmi přátelský, skvělé přednášky!!
Peřinka,L., Konzervační zubní lékařství, Slovní hodnocení učitele...
Skvělé přednášky, na které jsem se vždy moc těšila! Hodnocení u zkoušky objektivní, velmi děkuji za jeho trpělivost, kdy jsem si u zkoušky na něco nemohla vzpomenout, i když jsem to znala... Přála bych si, aby nás učil více...
Velková,L., Konzervační zubní lékařství, Slovní hodnocení učitele...
Velmi erudovaná, dobrá lékařka... Učila nás postupy lege artis a vyžadovala přesné dodržování postupů, za což jsem byla nesmírně vděčná, protože je to výborné vybudování základních návyků. Své požadavky na naše znalosti vždy logicky zdůvodnila. Paní asistentka byla velmi příjemná, vždy nám pomohla a podpořila nás. Děkuji moc za všechno, paní doktorko!!!
Vondráčková,L., Endodoncie, Slovní hodnocení učitele...
Adequate teacher. Very nice.
Ústav lékařské biochemie a laboratorní diagnostiky 1. LF UK a VFN v Praze
Fialová, Lékařská chemie a biochemie 2, Slovní hodnocení učitele...
Paní Doktorka byla vždy přátelská, v komunikaci i při zkoušce - takže z člověka pak opadl stres :-)
Fialová, Lékařská chemie a biochemie 2, Slovní hodnocení učitele...
Paní doktorka byla ve všech ohledech velmi vstřícná. U zkoušky byla velmi příjemná, během roku taktéž. Přednášky byly k tématu a dobrře vysvětlily dané téma. Výuka biochemie paní doktorkou Fialovou pro mě byla příjemnou zkušeností, děkuji.
Kazda,A., Klinická biochemie, Slovní hodnocení učitele...
náročný, ale férový examinátor.
Pláteník,J., Patobiochemie, Slovní hodnocení učitele...
Most probably the most organised teacher I have met in this faculty up to date!
Pláteník,J., Patobiochemie, Slovní hodnocení učitele...
Having been examined by prof. Platenik I must say that it was one of the most fair exams I have had so far in my 3 years of studies. He was asking relevant questions to the subject and his judgement was objective.
Vejražka,M., Patobiochemie, Slovní hodnocení učitele...
Výborný přístup jak na cvičeních tak při zkoušce.
Ústav patologické fyziologie 1. LF UK v Praze
Maruna,P., Patologická fyziologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Objektivní examinátor, příjemný přednášející.
Živný,J., Patologická fyziologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Velmi vstřícný, ochotný. Dobrý pedagog.
Ústav patologie 1. LF UK a VFN v Praze
Bártová,J., Patologie 2, Slovní hodnocení učitele...
hodnocení praktik: Vždy vstřícný přístup, ochota a snaha podat problematiku srozumitelnou formou s vystižením důležitých faktů, ale i nemalé nároky na teoretickou přípravu psaním průbežných testů byly velmi přínosné nejen pro zkoušku z patologie, za což paní asistentce Bártové děkuji.
Drozenová,J., Patologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Již bylo napsáno: Velice oceňuji výuku paní asistentky Drozenové, byla mi velikým přínosem v mé přípravě ke zkoušce a díky ní jsem získala jiný pohled na patologii- a sice pohled spíše na pacienta než jako na nesmírné množství informacích, které je třeba navrčet nazpaměť. Děkuji
Dundr,P., Patologická anatomie 2, Slovní hodnocení učitele...
Děkuji za vaše vedení našich praktik. Vaše povídání bylo stručné, jasné, zajímavé, vtipné...Patologie mě moc bavila.
Dušková,J., Patologická anatomie 2, Slovní hodnocení učitele...
Velmi příjemná a milá zkoušející!!!
Dušková,J., Patologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Skvělá a vstřícná lektorka i examinátorka !
Dušková,J., Patologie 2, Slovní hodnocení učitele...
hodnocení přednášek: Přednášky paní docentky Duškové byly nejen rétorickým zážitkem, ale také demonstrací patologické morfologie v klinické realitě s nahlédnutím pod pokličku kažodenní patologicé praxe, byly bezvadné.
Honsová,E., Patologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Velmi kvalitní přednášky MUDr. Honsové, zaměřené na skutečně důležitou klinickou problematiku.
Honsová,E., Patologie 2, Slovní hodnocení učitele...
hodnocení zkoušky: Zvídavé dotazy zaměřené na kliniku a styk se živým pacientem, nikoliv jen s morfologíí jeho orgánů by mohla "klinické embryo", jakým student třetího ročníku bezpochyby je, poněkud zaskočit, nicméně ho nasměruje na správnou cestu v uvažování o příčinách, následcích a závažnosti problematiky a celého oboru. Toto vedení zkoušky mně osobně vyhovovalo, paní primářka je příjemná dáma.
Honsová,E., Patologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Velice korektní přístup, zkouška byla příjemná. Paní prim. zkouší jestli člověk má přehled a umí se v problému orientovat, přitom nezabíhá do "nesmyslných" podrobností, což považuji za správný přístup u zkoušky.
Jakša,R., Patologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Semináře s Dr. Jakšou jsou rozhodně přínosné.
Povýšil,C., Patologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Pan profesor je dobrý a férový člověk.
Povýšil,C., Patologie 2, Slovní hodnocení učitele...
hodnocení přednášek: Věcné, výstižné s množstvím ilustrací a schémat, jichž je v dostupné české literaturě nedostatek, byly rozhodně přínosem.
Velenská,Z., Patologie 2, Slovní hodnocení učitele...
Hodiny s paní asistentkou byly výborné. Myslím, že mi ke zkoušce hodně daly. Velice oceňuji že jsme v letním semestru opakovali a psali testy, což mi určitě hodně pomohlo a donutilo se učit. Paní asistentka je milá a přátelská, ale zároveň naučí, což je ideální kombinace pro vyučujícího!
Ústav radiační onkologie 1.LF UK v Praze a Nemocnice Na Bulovce
Vítek,P., Onkologie, Slovní hodnocení učitele...
Úžasný člověk, jehož přednášky dávaly smysl, byly přínosem pro budoucí praxi i zkoušku. Zkouška probíhala ve velmi přátelském a nestresujícím prostředí a díky přístupu pana primáře mohu říci, že stáž z onkologie je z letošních stáží na místě č.1
Ústav soudního lékařství a toxikologie 1. LF UK a VFN v Praze
Bauer,L., Soudní lékařství, Slovní hodnocení učitele...
Děkuji za přínosné a zajímavé semináře.
Ústav tělesné výchovy 1. LF UK v Praze
Bulířová,Z., Tělesná výchova 5,6, Slovní hodnocení učitele...
Zuzana je úžasná :-). Ta by naučila plavat snad i mou babičku.
Ústav teorie a praxe ošetřovatelství 1. LF UK v Praze
Marsová,J., Ošetřovatelská diagnostika v ošetřovatelském procesu, Slovní hodnocení učitele...
Praktická aktivní přednáška, která mě ujasnila oš. diagnostiku. Děkuji
Ústav veřejného zdravotnictví a medicínského práva 1. lF UK v Praze
Hnilicová,H., Sociální lékařství, Slovní hodnocení učitele...
Paní asistentka se snažila, mluvila s námi o problematice, ale bohužel předmět pro zubní lékařství nemá valný smysl a proto jsme, paní asistentko, neprojevovali žádný zájem...
 
Univerzita Karlova v Praze | Informační systém UK